Výchova s dotykom sveta

Tím súkromnej škôlky littleBIG sa skladá zo skúsených pedagógov, ktorí vyštudovali predprimárne vzdelávanie a práca s deťmi je pre nich srdcovou záležitosťou. Väčšina z nich pracovala a študovala v anglicky hovoriacich krajinách. Vedia preto obohatiť výchovno-vzdelávacie aktivity o svoje skúsenosti získané počas pobytu v zahraničí. Neoddeliteľnou súčasťou nášho tímu sú zahraniční lektori cudzích jazykov, ktorí rozprávajú s deťmi po anglicky a po španielsky. Našou víziou je viesť deti k otvorenosti k svetu a ukázať im rozmanitosť a bohatosť kultúr.

SPOZNAJTE NÁS BLIŽŠIE

SPOZNAJTE NÁS BLIŽŠIE

PhDr.

Ivana Kaliská Klapková

Zriaďovateľka

Ing.

Soňa
Gžibová

Riaditeľka

Mgr.

Dominika
Štefanková

Zástupkyňa riaditeľky

Mgr.

Sarah
Kaliská

Psychologička

PhDr.

Ivana Kaliská Klapková

Zriaďovateľka

Špecializácia:

Psychológia

 

Arteterapia

Roky praxe:

13 rokov praxe

Jazyky:

Slovenčina

 

Angličtina

Vyštudovala som psychológiu a arteterapiu. Milujem sa učiť (už od útleho detstva) a viem vycítiť, čo ľudia potrebujú. Charakterizuje ma nadšenie pre projekt, viem ním nakaziť aj ľudí okolo seba.

 

Naplno si uvedomujem, že obdobie človeka od narodenia do 6 rokov je to NAJDÔLEŽITEJŠIE, a to vôbec nepreháňam, sú to korene nášho života, čerpáme z tohto obdobia celý život. Zážitky, skúsenosti, slová, emócie z detstva sú navždy vryté v našej duši (hlboko). A viem, aké ťažké je naprávať traumy dospelého človeka.

 

Dôvod, pre ktorý vznikla táto škôlka, bolo dopriať deťom láskavých ľudí, učiteľov, ktorí udržia v deťoch nadšenie pre učenie a bádanie, miesto, kde môžu uspieť bez pocitu zlyhania, skúšať, robiť chyby, kde zažijú prijatie – príslušnosť ku skupine, kde zažijú uznanie, úctu. Priestor, v ktorom trávime veľkú časť dňa na nás vplýva oveľa viac, ako si myslíme. Krásno je pre mňa dôležité kritérium. Vzdušný, nádherný veľkorysý priestor spojený s lúkou, lesom a ihriskom – to je náš projekt.

Ing.

Soňa
Gžibová

Riaditeľka

Špecializácia:

Učiteľstvo v MŠ a vychovávateľstvo

Ekológia krajiny a ochrana prírody

Roky praxe:

16 rokov praxe

Jazyky:

Slovenčina

 

Angličtina

Už počas vysokoškolského štúdia som sa zapájala do osvetovej práce s deťmi ohľadom aktívnej ochrany prírody.

Život vo Veľkej Británii mi umožnil pracovať v materskej škole a zároveň sa zdokonaľovať v anglickom jazyku.

Po viac ako 16 ročnej pedagogickej praxi mám možnosť sa spolupodieľať a plánovať deťom tvorivé aktivity počas celého školského roka.  Víziou „nášho tímu“ je vštepovať deťom lásku i úctu k prírode, mať prirodzenú radosť z pohybu. A v neposlednom rade je naším prianím ponúknuť deťom cudzie jazyky hravou a zábavnou formou.

Práca s deťmi ma „neskutočne dobíja“. Deti sú veľmi tvorivé a zábavné bytosti, ktoré Vám vedia vyčarovať úsmev na tvári i keď práve nesvieti „slniečko“.

Mgr.

Dominika
Štefanková

Zástupkyňa riaditeľky

Špecializácia:

Učiteľstvo pre MŠ a vychovávateľstvo

Roky praxe:

4 rokov praxe

Jazyky:

Slovenčina

 

Angličtina

Vyštudovala som učiteľstvo pre MŠ, vychovávateľstvo a sociálnu pedagogiku. Vďaka tomu som mala možnosť spoznať rôzne prístupy vo výchove a vzdelávaní, zamerané nielen na rozvoj vedomostí a zručností, ale aj na emocionálnu a osobnostnú stránku detí.

 

V materskej škole sa snažíme vytvárať deťom prostredie, v ktorom sa cítia bezpečne, môžu byť sami sebou a s radosťou objavujú svet okolo seba. Spoločne sa učíme spoznávať a pomenovať pocity, s ktorými sa deti stretávajú, ale nie vždy im rozumejú. Dôležité je pre mňa pomôcť im tieto pocity pochopiť a naučiť sa ich vyjadrovať aj slovami.

 

Verím, že materská škola má byť miestom, kde deti nielen získavajú vedomosti, ale aj zážitky a hodnoty, z ktorých budú čerpať celý život. Mojím cieľom je, aby si z tohto obdobia odniesli pocit prijatia, istoty a radosti z objavovania sveta.

Mgr.

Sarah
Kaliská

Psychologička

Špecializácia:

Psychológia

Roky praxe:

3 roky praxe

Jazyky:

Slovenčina

 

Angličtina

 

Španielčina

Študovala som psychológiu a momentálne sa nachádzam v špecializačnom vzdelávaní klinickej psychológie na UK v Bratislave.

 

K ľuďom mám láskavý, analytický a kreatívny prístup.

 

Do škôlky som sa rozhodla prísť, pretože si uvedomujem, ako nenahraditeľné a dôležité je obdobie života dieťaťa pred nástupom do školy. Týmto spôsobom máme možnosť indentifikovať priestor na pozitívnu psychologickú zmenu.

Špecializácia:

Psychológia

Arteterapia

Špecializácia:
Učiteľstvo v MŠ a vychovávateľstvo

Ekológia krajiny a ochrana prírody
Špecializácia:

Učiteľstvo pre MŠ a vychovávateľstvo

Špecializácia:

Psychológia

Roky praxe:

13 rokov praxe

Roky praxe:
16 rokov praxe
Roky praxe:

4 roky praxe

Roky praxe:

3 roky praxe

Jazyky:

Slovenčina

 

Angličtina

Jazyky:

Slovenčina

 

Angličtina

Jazyky:

Slovenčina

 

Angličtina

Jazyky:

Slovenčina

 

Angličtina

 

Španielčina

Vyštudovala som psychológiu a arteterapiu. Milujem sa učiť (už od útleho detstva) a viem vycítiť, čo ľudia potrebujú. Charakterizuje ma nadšenie pre projekt, viem ním nakaziť aj ľudí okolo seba.

 

Naplno si uvedomujem, že obdobie človeka od narodenia do 6 rokov je to NAJDÔLEŽITEJŠIE, a to vôbec nepreháňam, sú to korene nášho života, čerpáme z tohto obdobia celý život. Zážitky, skúsenosti, slová, emócie z detstva sú navždy vryté v našej duši (hlboko). A viem, aké ťažké je naprávať traumy dospelého človeka.

 

Dôvod, pre ktorý vznikla táto škôlka, bolo dopriať deťom láskavých ľudí, učiteľov, ktorí udržia v deťoch nadšenie pre učenie a bádanie, miesto, kde môžu uspieť bez pocitu zlyhania, skúšať, robiť chyby, kde zažijú prijatie – príslušnosť ku skupine, kde zažijú uznanie, úctu. Priestor, v ktorom trávime veľkú časť dňa na nás vplýva oveľa viac, ako si myslíme. Krásno je pre mňa dôležité kritérium. Vzdušný, nádherný veľkorysý priestor spojený s lúkou, lesom a ihriskom – to je náš projekt.

Už počas vysokoškolského štúdia som sa zapájala do osvetovej práce s deťmi ohľadom aktívnej ochrany prírody.

Život vo Veľkej Británii mi umožnil pracovať v materskej škole a zároveň sa zdokonaľovať v anglickom jazyku.

Po viac ako 16 ročnej pedagogickej praxi mám možnosť sa spolupodieľať a plánovať deťom tvorivé aktivity počas celého školského roka.  Víziou „nášho tímu“ je vštepovať deťom lásku i úctu k prírode, mať prirodzenú radosť z pohybu. A v neposlednom rade je naším prianím ponúknuť deťom cudzie jazyky hravou a zábavnou formou.

Práca s deťmi ma „neskutočne dobíja“. Deti sú veľmi tvorivé a zábavné bytosti, ktoré Vám vedia vyčarovať úsmev na tvári i keď práve nesvieti „slniečko“.

Vyštudovala som učiteľstvo pre MŠ, vychovávateľstvo a sociálnu pedagogiku. Vďaka tomu som mala možnosť spoznať rôzne prístupy vo výchove a vzdelávaní, zamerané nielen na rozvoj vedomostí a zručností, ale aj na emocionálnu a osobnostnú stránku detí.

 

V materskej škole sa snažíme vytvárať deťom prostredie, v ktorom sa cítia bezpečne, môžu byť sami sebou a s radosťou objavujú svet okolo seba. Spoločne sa učíme spoznávať a pomenovať pocity, s ktorými sa deti stretávajú, ale nie vždy im rozumejú. Dôležité je pre mňa pomôcť im tieto pocity pochopiť a naučiť sa ich vyjadrovať aj slovami.

 

Verím, že materská škola má byť miestom, kde deti nielen získavajú vedomosti, ale aj zážitky a hodnoty, z ktorých budú čerpať celý život. Mojím cieľom je, aby si z tohto obdobia odniesli pocit prijatia, istoty a radosti z objavovania sveta.

Študovala som psychológiu a momentálne sa nachádzam v špecializačnom vzdelávaní klinickej psychológie na UK v Bratislave.

 

K ľuďom mám láskavý, analytický a kreatívny prístup.

 

Do škôlky som sa rozhodla prísť, pretože si uvedomujem, ako nenahraditeľné a dôležité je obdobie života dieťaťa pred nástupom do školy. Týmto spôsobom máme možnosť indentifikovať priestor na pozitívnu psychologickú zmenu.